اسپیدر  وب

اسپیدر وب

تجارت الکترونیک به روش تار عنکبوت(E-commerce in the spider's web way)
اسپیدر  وب

اسپیدر وب

تجارت الکترونیک به روش تار عنکبوت(E-commerce in the spider's web way)

دانلود کیس افسردگی - نمونه مصاحبه بالینی با بیمار افسرده (نمونه دوم)

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 778 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

تعداد صفحات:   14

نوع فایل:   WORD

 

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8 صفحه)

 

فهرست مطالب:

مشخصات مراجع

مصاحبه

معاینه وضعیت روانی (ظاهر، رفتار، تکلم، تفکر، توجه و ...)

ویژگی تشخیص اختلال افسردگی

تشخیص بالینی

 

بخشی از متن فایل:

***قبل از اینکه به من مراجعه کنید پیش روان شناس یا روانپزشک رفته بودید؟
*بله. پیش دکتر اعصاب و روان رفتم.

***با تکان دادن سر حرف او را تأیید و در واقع تشویق به ادامه صحبت کردم
*دکتر به من گفت که افسرده شده ام و مقداری دارو برام نوشت.( دوباره سکوت کرد به نظر می رسید مایل به صحبت نیست)
***خب،  عکس العمل شما نسبت به این تشخیص دکتر چی  بود؟
*فکر کنم حرفش درست بود ، از داروها استفاده کردم.کمی بهتر شدم و خوابیدم ولی کم کم حسم بهتر که نشد حالا گوشه گیر تر شدم. من به فوتبال خیلی علاقه مند بودم ولی مدتی است که آن را هم کنار گذاشته ام . میل دارم هرشب ساعت 9بخوابم چون فکر می کنم مریضم و به استراحت نیاز دارم.

***مثل اینکه این طرز زندگی برای شما رنج آوره؟
*بله ، احساس می کنم که زندگی خیلی بی معنیه.
***به همین علته که از زندگی لذت نمی برید؟
*کاملا درسته.

*** شده فکر کنید دنیا ارزش زیستن نداره و بخواین به این وضع پایان بدید؟

*آره گاهی به این فکر می کنم. ولی پشیمون میشم

***برای اینکه از این حالت و فکرها در بیاین چه کارهایی انجام میدید؟ یا خودتونو آروم می کنید؟

*سیگار می کشم یکم آروم میشم . و دنبال راه درمانم که اومدم پیش شما

......................

دانلود کیس افسردگی - نمونه مصاحبه بالینی با بیمار افسرده (نمونه دوم)

دانلود اتوکد نقشه سازه، فلزی، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10

دانلود اتوکد نقشه سازه، فلزی، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10

دانلود اتوکد نقشه سازه ، فلزی ، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه، فلزی، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10

دانلود اتوکد نقشه سازه فلزی جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل dwg
حجم فایل 341 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

دانلود اتوکد نقشه سازه ، فلزی ، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10 ، اجرایی و قابل باز شدن و ویرایش با اتوکد ورژن 2007 به بالا.

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه، فلزی، جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10